wtorek, 13 maja 2014

Rozdział 1

-Katy!-usłyszałam krzyk matki.
Czy ona  nigdy nie da mi spokoju? Jestem padnięta, boli mnie głowa i chce mi się spać, a ona musi się tak wydzierać. Wczoraj był piątek więc trochę zabalowałam z Emily i Maxem. Poszliśmy na imprezę i trochę nam zeszło bo wróciłam do domu po 5 nad ranem.
-Katy wstawaj! Jest po 15 a ty nadal śpisz!
15?! Czy ona jest nienormalna żeby budzić mnie tak wcześnie? Mam ochotę zasnąć i obudzić się dopiero na wakacje.
-Kathreine!Liczę do trzech! Jeżeli sama nie zejdziesz na dół to osobiście do Ciebie wpadnę !
Oooo Nie dobrze. Używam mojego pełnego imienia(którego osobiście nienawidzę) a to nie wróży nic dobrego. No nic, czas wstać.
-Dobra, już! Nie musisz się ta wydzierać!
Wstała z mojego cieplutkiego łóżka i rozciągnęłam swoje zastałe mięśnie.
-Nie tym tonem moja droga!
Jak zawsze. Czy ona musi być taka perfekcyjna?! Powoli wyszłam z pokoju i udałam się do kuchni gdzie moja mama przygotowywała jedzenie.
-Ile razy mam Cię wołać co ?!
Jak zawsze milutkie powitanie.Podeszłam do stołu i usiadłam na krześle.
-Po co mnie tak wcześnie budzić hm?-Podniosłam nogi i oparłam je o krzesło naprzeciwko.
-Gdzie wczoraj byłaś?! Tyle razy rozmawiałyśmy na ten temat!
No no.Szykuje się kazanie.
-Mam już 16 lat i mam prawo decydować o swoim życiu.
Bożeeee.Ona jest taka nadopiekuńcza.Zawsze marzyłam o młodszym rodzeństwie żeby to nim się tak przejmowała a mnie zostawiła w spokoju.Ale jak widac marzenia nie zawsze się spełniają.
-Dopóki mieszka w moim domu to ja decyduje za Ciebie.
-Już nie długo.-dodała w myślach.
Nie mogę tego powiedzieć na głos bo nigdy nie pozwoliła by mi tego zrobić.Mam w planach wyprowadzić się do mojego ojca.Mieszka w Los Angeles, z daleka od Londynu.Już za nie całe 3 miesące wyprowadze się stąd i zacznę nowe życie.
-Katy czy ty mnie w ogóle słuchasz?
-Tak tak.Z reszta nie ważne.Powiesz mi w końcu po co mnie budziłaś czy nie?
-Obudziłam Cię ponieważ musisz mi pomóc.Nic nie jest jeszcze gotowe a o 18 ma przyjść Harry.
Zaraz CO?! Jaki Harry ? Tylko mi nie mówcie że to nowy facet mamy!Kurde no ,zmienia ich jak rękawiczki.
-Jaki znowu Harry?
-Och Katy. Mówiłam Ci o nim!To mój narzyczony -Uśmiechneła się promiennie
Że co KURWA? Jaki NARZYCZONY?Ona chyba upadła na głowę!
-Narzyczony? Ile ty go przepraszam znasz hm?
-Oj tam oj tam.Najważniejsze, że jestem szcześliwa prawda? A teraz leć na górę i proszę przygotuj się.
Nie chcialam się już z nią kłucić więc wstałam od stołu i poszłam na górę do mojego pokoju.Postanowiłam się trochę rozbudzić i wziąć prysznic.Weszłam do łazienki, rozebrałam się do naga i wskoczyłam pod prysznic.Wzięłam swój ulubiony czekoladowy płyn pod prysznic i zaczełam się namydlać.Następnie spłukałam pianę i wzięłam do ręki szampon.Rozprowadziłam go po włosach i  zaczęłam myć włosy.Pozostałości piany dokładnie spłukałam i wyszłam spod prysznica.Owinełam się moim puszystym białym ręcznikiem i podeszłam do lustra.Wziełam swoja pastę do zębow oraz szczoteczke i dokładnie wymyłam jamę ustną.Podłączyłam suszarkę i wysuszyłam włosy.Następnie wyszłam z łazienki wyciągnęłam bielizne oraz ciuchy na „kolację z narzyczonym mamy”.

Pomalowałam się i byłam gotowa. Przejrzałam się jeszcze w lustrze i zeszłam na dół. Moja mama już gotowa poprawiała ostanie rzeczy. Zauważyła mnie i Odwróciła się w moją stronę.
-Ślicznie wyglądasz. Proszę Cię tylko żebyś zachowywała się dobrze i nie zepsuła tego wieczoru.
Ha ha ha. Chyba śnisz mamusiu.
-Czyli mam nie być sobą tak ? Załatwione.
Nagle usłyszałyśmy dzwonek do drzwi. Mama popatrzyła na mnie wymownie i poszła otworzyć drzwi.
Przedstawienie czas zacząć.



Oto pierwszy rozdział. Mam nadzieję, że wam się spodoba.
CZYTASZ=KOMENTUJESZ
Bardzo proszę Was o jakikolwiek komentarz, może byc to  nawet zwykła "."
Do następnego Kochani <3 



7 komentarzy:

  1. Zapowiada się ciekawie, czekam na następne rozdziały.
    W międzyczasie zapraszam Cie do mnie. :D
    http://tajemnica-fanfic.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Blog zapowiada się fajnie, fajnie też piszesz, ale znalazłam kilka błedów :) To tylko literówki, ale można odebrać to zupełnie inaczej xd Jeszcze jakbyś mogła zmienić to tło czcionki i usunąć tą czerń. Będzie wyglądać o wiele ładniej i nie wyśrodkowywuj tekstu :D To tylko moja rada, na przyszłość :* Mogłabyś jeszcze tylko dodać zakładkę z bohaterami, gdzie opiszesz ich trochę i dodasz zdj :) A ogólnie mi się podoba. Mogłabyś jeszcze tylko dodać zakładkę z bohaterami, gdzie opiszesz ich trochę i dodasz zdj :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Okej :) Dziękuję za każdą radę.Zakładka z Bohaterami jest dodana :D

      Usuń
  3. Wybacz za powtórzony tekst w komentarzu XD

    OdpowiedzUsuń
  4. 1 Rozdział naprawdę zajebisty i zapowiada się bardzo ciekawie :) *o* Czekam na ciąg dalszy i zapraszam do mnie :) Zaobserwuje twojego bloga, żeby czytać twoje rozdziały :)
    http://caroline-and-zayn-vamipire.blogspot.com/
    http://forever-in-your-memory-harry.blogspot.com/
    http://you-are-everything-to-me-niall.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuuuuję :3 Ja twoje też zaobserwuję i z pewnością zacznę czytać ! <3

      Usuń
  5. super się zapowiada ;3

    OdpowiedzUsuń