czwartek, 29 maja 2014

Rozdział 2.


Miał przepiękne zielone oczy, zgrabny nos i pełne usta. Był szczupły i wysoki. Kurde przystojny jest.
-Katy to Harry mój narzeczony.- mężczyzna podszedł do mnie i wystawił swoja dużą dłoń.
-Harry, miło mi cię poznać Katy. Twoja mama bardzo dużo mi o tobie opowiadała.
Skinęłam i uścisnęłam jego dłoń. Była taka gorąca i delikatna. Przytrzymał ją i popatrzył na mnie tymi swoimi hipnotyzującymi oczami.
-No dobrze. To może usiądźcie a ja przyniosę kolacje.-mama powiedziała i wyszła do kuchni.
Ja i Harry usiedliśmy przy stole naprzeciwko siebie. Kurde nie mogę uwierzyć że moja matka wyrwała takiego przystojniaka. Może ma też równie przystojnych kolegów co on.
-Więc jesteś   narzeczonym mojej mamy tak?- zapytałam, żeby nawiązać jakoś konwersację.
-Taaak. Twoja mama jest wspaniałą kobietą.- mówiąc to patrzył mi prosto w oczy jakby chciał żebym mu uwierzyła , ale ja wiem swoje i na pewno moja matka nie jest wspaniała.
Naszą mini rozmowę przerwała mama niosąc kolację. Nałożyła każdemu porcje i wszyscy życzyliśmy sobie smacznego.
Kolacja przebiegła w ciszy. Czasem ja z Harrym lub z mamą wymienialiśmy spojrzenia ale to wszystko.

Ciszę przerwał dźwięk przychodzącego sms’a. Przeprosiłam i wyjęłam mojego iPhone. Otrzymałam wiadomość od Maxa więc na nią odpisałam.

-Em… mamo Max dziś do nas wpadnie.- Moja matka nienawidzi Maxa więc pewnie zadowolona nie będzie. Najlepiej jak bym z nim zerwała, ale ja go kocham i tak czy siak musi to zaakceptować.
-Katy rozmawiałyśmy o tym tak? Max nie jest mile widziany w naszym domu.
-Bożeee mamo ale to jest mój chłopak i czy ci się podoba czy nie będzie tu przychodził.
Nie miałam najmniejszej ochoty dyskutować z nią o tym jeszcze przy Harrym. Zawsze musi mieć jakieś ale.
Kiedy skończyliśmy już kolację, mama pozbierała talerze i zaniosła je do kuchni. Przez cały czas czułam na sobie wzrok Harrego i nawet kilaka razy go na tym przyłapałam. Po chwili mama wróciła i zaczęła rozmawiać ze swoim narzeczonym. Kiedy zapytała ją czy mogę już wrócić do siebie powiedziała że powinnam zostać i poznać lepiej Harrego. Tsssa. A może ja nie mam ochoty poznawać jej narzeczonego hm ? Nie no dobra mam ogromną ochotę poznać go bliżej. Jest naprawdę seksowny. Te jego usta, porusza nimi tak seksownie kiedy mówi. I te przenikliwe zielone oczy. Ahh jak ja bym chciała zanurzyć ręce w tych kręconych włosach. STOP KATY! To narzeczony twojej mamy a ty masz chłopaka. No ale jak można być tak kurewsko przystojnym ! No ja się pytam !
-To może my pójdziemy na górę z Harrym żeby ci nie przeszkadzać gdy Max przyjdzie.- Oznajmiła moja mama wstając z krzesła. Taa żeby nie przeszkadzać. Zapewne pójdą się pieprzyć i będę musiała wysłuchiwać obrzydliwych jęków mojej matki. Bleee.
-Okeej.Emm…miło cię było poznać Harry.- Powiedziałam, a Harry mi odpowiedział tym samym.
Moja mama poszła przodem a jej narzeczony  zaraz za nią. Przechodząc  koło mnie Harry uszczypnął mnie w tyłek i poszedł dalej jakby się nic nie stało. CO TO DO CHOLERY BYŁO?!



                                                           CZYTASZ=KOMENTUJESZ 

Heeej Misiaki <3 Miał być 13.06 ale jest wcześniej. Mam nadzieję, że wam się spodoba. Jeżeli coś jej źle to proszę powiedzcie mi o tym a spróbuję się poprawić ! :3 
Kocham Was mocno <3 Do następnego :) 

8 komentarzy:

  1. CZYTAM ! :D
    Jestem ciekawa co będzie dalej.
    Mam do ciebie małą prośbę... Mogłabyś pisać dłuższe rozdziały? One są zbyt krótkie! :(

    Pozdrawiam:*

    P.S. Wpadniesz do mnie poczytać ? To jest też blog o Harrym http://memories-with-harry.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem że są krótkie ale nie chcę wszystkiego zawrzeć w jednym rozdziale ;) Następne będą dłuższe ! OBIECUJĘ ! <3

      Usuń
  2. Super nie mogę się doczekać następnego !

    OdpowiedzUsuń
  3. Superrr rozdział ale da się znaleść kilka drobnych literówek ;D Na przyszłość dodawaj dłuższe rozdziały i je dokładniej sprawdzaj, bo naprawdę będzie się jeszcze lepiej czytało :) Pisz dalej, bo masz talent do tego :3
    J. Malik
    xx

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Postaram się sprawdzać dokładniej ! Dziękuję że czytasz ! <3

      Usuń
  4. Aaaaw to jest super <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Aww :3 Czytam z przyjemnością dalej :*

    Zapraszam przy okazji do mnie : http://whiterose-fanfiction.blog.pl/
    Niestety muszę się reklamować ;\\

    OdpowiedzUsuń
  6. omatko już mi się podoba! trochę to psychiczne ale to dobrze! XD hmmm... Harry zboczuszek x3

    OdpowiedzUsuń