wtorek, 16 września 2014

PRZEPRASZAM !

PRZEPRASZAM !

Możecie mnie zabić, poćwiartować i wszystkie te złe rzeczy ! Naprawdę przepraszam za to, że rozdział się nie pojawia. 
Tak naprawdę myślałam, że się wyrobię i szybko napiszę rozdział ale nie wyszło.
Jestem w 1 klasie lo i to w dodatku w klasie mundurowej :/ Wstaje o 5 nad ranem i jak wracam ze szkoły to jestem wyczerpana. Najchętniej poszłam bym spać  i tyle. 
Myślałam, że pogodzę szkołę z blogiem, ale jak widać Jestem BEZNADZIEJNA !
KURWA NO TAK BARDZO WAS PRZEPRASZAM ! :( Nawet nie wiecie jak mi przykro. Wy czekacie a ja nic nie dodaje. :(
Tak naprawdę nie wiem kiedy pojawi się rozdział, ale BARDZO PRAWDOPODOBNE jest to że w Sobotę/Niedzielę.
Jest już napisany tylko muszę go tylko przepisać na kompa.
 Na pociechę (sama nie wiem czy to taka fajna wiadomość) pisze coś nowego. Chcę napisać całość zanim opublikuję, bo nie chcę aby zdarzyła się taka sytuacja jak teraz.
Można powiedzieć, że trochę będzie to opisywało mnie i moje życie, ale zobaczymy jak to będzie.

JESZCZE RAZ PRZEPRASZAM !
JEŻELI KTOŚ JESZCZE TU ZOSTAŁ TO NIECH DA ZNAĆ W KOMENTARZU !

PRZESYŁAM PRZYTULASY I BUZIAKI ! 
KOCHAM WAS ! <3 








11 komentarzy:

  1. No to czekam na sobotę i pamiętaj nic na siłę :p

    OdpowiedzUsuń
  2. czekam :3 proszę niech ten rozdział będzie długi...

    OdpowiedzUsuń
  3. Czekam na ciekawy rozdział <3

    OdpowiedzUsuń
  4. I tak jesteś wielka !
    A za to "beznadziejna" masz wpier... ;)
    Kocham i czekam na nn :***

    OdpowiedzUsuń
  5. Kurde sory nie wiedzialam ze jestes w mundurowej (ja dodalam ten ostatni kom pod poprzednim rozdzialem). No bo sb pomyslalam ze nic nie dodajesz bo.. nwm nie chce ci sie czy cos:( moja poprzednia wypowiedz byla 'troche' samolubna no ale sory ten ff jest taaki swietny ze juz nie moge sie doczekac kolejnego i kolejnego*.* teraz juz bede baardzo cierpliwa i poczekam tyle ile trzeba xdd. Jestes najlepsza <3/ K

    OdpowiedzUsuń
  6. Czekam <3 I nie musisz się śpieszyć jak będziesz miała czas to napiszesz :*

    OdpowiedzUsuń
  7. ja czekam i będę czekać spoko ja napiszesz to napiszesz :*
    ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Czekamy, kochamy <3

    OdpowiedzUsuń
  9. to nic ;) dodawaj kiedykolwiek, ale dodawaj! XD masz tak super bloga że szkoda go porzucać więc proszę, ani mi się waż! XD kocham! /BooBear

    OdpowiedzUsuń